onsdag 1 juli 2009

Latest news

Det lutar åt att jag och Josef kommer bo i en 2:a i Linköping från den 1:a september! De två veckor som vi inte har bostad kommer vi bo hos min kusin. Tack Henric!

För tillfället är jag Skagaledare. Och jag tror att jag har gått och förälskat mej i alla konfirmander, de är helt enkelt störtsköna.

Annars finns det inte mycket att tillägga. Vi kanske ses på festivalen, har lyckats förhandla mej till 2 kvällars ledighet. Tjoho!

Just det: Har fått mina tenta-resultat. Den tenta som jag inte var helt säker på att jag hade klarat var gruppsykologin. Det är svårt att veta hur de bedömer svaren. Men jag klarade den, precis som 86% av kursdeltagarna.
På engelskatentan, däremot, fick bara 40% G.
Skönt att det är över nu.

Nu väntar jag bara på antagningsbeskedet till Linköpings Universitet.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

första gången jag läste tyckte jag att det stod LIDköping, och blev glad, men sen fick jag inte ihop det med Universitetet..

Hoppas du kommer in.
Hoppas allt är bra
Stora kramar

Annaf sa...

Grattis till tentorna:) och jag håller alla fingrar och tår för att du kommer in!!
När jag kommer hem kommer jag och hälsar på i er 2a;) Tills dess får du njuta lite av Sverige åt mig! Puss och kram

Niclas sa...

ja vet! man bara väntar och väntar.
varför blev det linköping? alltså dett är ju säkert bra och så, men det är ju inte göteborg. Det hade ju varit en fest att bo i göteborg, allihop. Fast det där med att ses verkar ju inte var våran grej... :) jag är verkligen sämst på att planera, men en vacker dag ska jag bätra mig!

var det gött med festivalen elle?