fredag 29 augusti 2008

Hej igen

Så, vad gör Ellinor on a day like this??? Söker jobb. Bor hemma hos mamma och pappa. Japp, det var det hela.

Kan förresten informera er om att jag faktiskt har köpt en egen kamera för min första lön! Här ser ni den första bilden jag tog med den:

Josef köpte också en kamera. Den är nåååågot bättre och nåååågot dyrare än min.

Just det, idag var jag i Skövde och köpte ännu mer grejer. Hockeyn drar igång snart och ett par nya skridskor och ett par handskar stod på inköpslistan. Nu ska det sparas lite på pengarna.

Imorgon ska jag på bröllop. Det ska bli kul. Vi hörs igen när jag har något mer intressant att skriva.. Kanske kommer lägga upp någon bild på mej och Josef från i somras..

2 kommentarer:

Josef K sa...

det är allt en ganska kool bild det där. de spontana är de bästa

Anonym sa...

vad är det för värstingkamera han har investerat i? =O ser ju fetnajs ut =D
Såg att du hade skrivit på facebook ^^ ang mitt ex så blev det lite dumt på slutet för han hade vart osäker på oss länge, och det gjorde att jag blev osäker. så allt blev så dumt.. men ville inte skriva på facebook eftersom han skulle kunna se det då.
kramkalas!