torsdag 20 maj 2010

Kanoting, kanoting

Nu är är det bara två veckor kvar tills Josef drar iväg till Kanada. Lite drygt 11 veckor kommer han vara där. Tyvärr känns det som om vi inte har tagit vara på tiden tillsammans så som vi hade hoppats, då det blivit lite spänningar i färdgruppen.

En färdgrupp som däremot funkar finfint tillsammans är konstellationen Josef&Ellinor. Vi var ute i helgen och här kommer lite bilder:


Första dagen: Dimma

Andra dagen: Upptäcksfärd..

...fint väder...

...och fin pojke!

Tredje dagen bjöd på regn, så då var inte kameran framme.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!Men du var väl också med på färden, Ellinor?! Känner igen detta, jag verkar aldrig vara med på familjens resor, heller...
"Svärmor"

Ellinor sa...

Äh, det är värre när Josef tar kort. Då har ingen varit med på färden, man ser bara vatten, vatten, solnedgång, vatten, kanot, ryggsäck, träd ... och så vidare i alla oändlighet.

Men Josef har någon schysst bild på mej när jag paddlar. Jag ska flörta med honom lite, så får vi se om han lägger upp den!

Kram Kram

Ida sa...

Hej ellie!

Ida här, ett tags sen vi hördes av, men får vell ta konstakten här via bloggen! :) Så de är så snart josef åker? de är ju alldeles snart.. Hoppas du klara dej, fast du ska åka utomlands en termin med skolan va? Tyckte josef snackat om de någon gång, men kan ha inbillat mig!
Hur är de annars?
HUr gå skolan, har mkt frågor men få svar!

Kram Ida berggren!

ALMA sa...

Vilka fina bilder! Hoppas ni hade en fin tur! Jag är precis tillbaka på Sjövik efter långfärd på Björnån. Det var jättebra och Kanada känns väldigt lockande nu! Vi hörs! Kram