måndag 7 juni 2010

Längtan del 2

Pratade precis med Josef. Med största sannolikhet det sista jag hör från honom fram till den 21:e eller 22:a augusti.

Tänkte att jag skulle vara lite elak och lägga upp en jätteful bild på Josef på bloggen och skriva något i stil med "Den här bilden kan jag kolla på när jag saknar Josef och försöka se bortom att han ser helt miffo ut och istället tänka på att han är i Kanada och saknar mej med." Men det som är lite roligt är att bilden är så ful eftersom Josef är allergisk mot vissa myggor och svullnaderna är myggbet.

Och vet ni vad? Han är allergisk mot myggorna i Kanada också, så han kommer faktiskt se ut såhär när han är på färd! Stackarn.. (Obs! Bilden är HELT äkta)



Ps. Jag ska hälsa till ALLA från Josef.

1 kommentar:

Josef K sa...

Karlek nu var det sa att alla sag typ ut sa dar efter den natten, inlkusive min lillebror. Men om man far myggbet pa lappen sa ar det val eventuellt mojligt. Och karlek - du far se bortom att bilden ar sa snygg och tanka pa mig. Saknar dig oc hdu ar den finaste som finns.