fredag 11 juli 2008

Utan retuschering

Visst ser ordet konstigt ut? Men det stavas så, "retuschering". Hade kunnat svära på att det skulle in ett extra "r". Det ser lite snyggare ut så. Men, det är inte min stil. Jag kör på den nakna, osminkade sanningen. Därför kommer här lite bilder på familjemedlemmar. Min bror Lobo har fyllt 25 år och det firade vi med en supergod tårta.

Så ser han ut, tårtan alltså (shit, vad jag är fyndig! or not)

Och om ni undrar hur min mamma ser ut (och alltid ser ut) så kommer detta kort att ge er ett svar. Hon skrattar jämt.


Familjens kamera är tyvärr inte den bästa. Det första jag ska göra när jag får min lön är att köpa en egen, bra, kamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, varför är jag inte förvånad över att dina "teori"inlägg är mer än dubbelt så många som de näst vanligaste?

Ellinor sa...

fluff: Varför är jag inte förvånad över ATT DIN MATTE SUGER?!
Teorier: 37
Studenthemmet Rössl: 25 (25*2 slår 37 med hästlängder..)
Och sist, men inte minst, den riktiga triumfen:
Innsbruck: 105

Take care och plugga hårdare, säger vi då.