tisdag 28 oktober 2008

5 år, 4 månader och en vecka

Så länge var jag tillsammans med världens underbaraste person. Nu är det inte vi två längre.

De senaste veckorna har varit de jobbigaste i mitt liv. Han förändrades och vi förändrades..
Jag var så rädd för att förlora honom. Inte bara som pojkvän, utan att den Josef som jag älskade var borta och aldrig skulle komma tillbaka.

I helgen var han hos mej och bevisade varför jag har honom så kär. Han var precis som han ska vara, perfekt och oförstörbar. Han var precis den han är, precis den Josef som jag älskar.
Vi hade två underbara dagar tillsammans, som vi verkligen tog till vara på. Vi visste båda två att det skulle ta slut och vi försökte njuta av varandras sällskap. Vi hade riktigt trevligt, det hade vi. Men det var sorgligt.

Det var det finaste avsked han någonsin skulle kunnat ge mej.
Josef, jag kommer alltid älska dej.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ojsan...
vad har hänt???
Ni som verkade vara gjorda för varandra... :-(
*krama om*

Anonym sa...

Nej vad tråkigt, ni sm var så mysiga ihop..
Massor av tröst kramar.
Jeanette

Ellinor sa...

Jo, det är slut. Det var han som ville det och just nu känns det bara väldigt tomt. Jag trodde att det skulle bli vi två.
Tack för er omtanke, det gör verkligen så mycket! *kramar tillbaka*

Anonym sa...

Vet inte vad jag ska säga, är inte bra på sånt här.
Men jag vet att du är stark så du kommer igen!

Gamla alkisen!

Ellinor sa...

Alkisen: Det gör absolut ingenting, det verkar som om alla i hela världen är rent ut sagt askassa på sånt här ;)
Men bara ni visar att ni bryr er så känns allt genast lite bättre för en stund. Tack.

Rasmus sa...

Jag blev bara så otroligt chockerad! Varför, liksom? Ta hand om dig!!!

Anonym sa...

Tänker på dig gumman!
Kram Marie

Josef K sa...

Hej tjejen. Det var fint skrivet, och jag blir ledsen. så är det. och jag har älskat var enda sekund av den tiden vi var ihop, det vet du.
kramar

Anonym sa...

Massa kramis! <3