onsdag 14 juli 2010

40 dagar..

Nu är 40 dagar avklarade och 40 dagar återstår. 50% av tiden ifrån Josef har praktiskt taget flugit förbi! Mycket tack vare Skaga.

Var där i år igen på världens bästa konfirmationsläger. Förra året blev jag förälskad i alla konfirmander. Samma sak detta år! Dessutom blev jag störtförälskad i 6 ledare.. Vilket härligt ledargäng! Det bästa är att ALLA vill göra om det nästa år!

Resten av sommaren är ledig och jag har bland annat planerat in:
- några besök till Klingsglassen i Hajstorp.
- fest i Moholmstrakterna
- en helg i Bjurs (utanför Falun)
- en vecka i Paris
- tentaplugg
- flytt av tvillingbror till Uppsala

Det mesta roliga saker, alltså. Den sista tentan innan sommaren valde jag att inte göra, då jag ville satsa all energi på förberedelserna på Skaga istället. Därför blir det tentaplugg i mitten av augusti. (tyskatenta! wohoo!)

Ja, nu är min sommar sammanfattad i några punkter. Vi får se om något kommer utvecklas mer här på bloggen.

Ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nytt försök. Det verkar som att det inte funkar att kommentera på din blogg, men jag ger inte upp, utan skriver detta ännu en gång:
Ja, vi ser fram emot mer inlägg ifrån dig, Ellinor. Men, jag saknade en sak i din uppräkning av vad du ska göra i sommar, nämligen: "Åka till mina kära svärföräldrar och lära dem att spela Ticket to ride, som de fått i present av mig och Josef". Dessutom vill nog Samuel, som ska vara på Skaga 2011, höra allt om lägerlivet där! Varmt välkommen, Ellinor!
"Svärmor" Anna

Ellinor sa...

Där sa (öööh, skrev) du något minsann!

Tillägg till listan:
-besöka svärisar i Lidköping.

Jag slår en signal, så ses vi!