onsdag 25 juni 2008

Allt och inget på en gång

Jupp, nu är det en massa saker som gäller: jobba och fixa körkort, samt bo hos svärmor och svärfar (Josef bor självklart också här med mej) så det finns inte direkt någon tid över att blogga. Men, jag kommer tillbaka.

För övrigt har jag slutat med tyska-kursen i Innsbruck och är just nu i Lidköping. Hem åkte jag i bil full med familj och packning. Vi åkte via Schweiz och hälsade på så mycket släkt vi bara kunde hinna med på 3 dagar. Stressigt, men trevligt. Basel är en fin stad, jag rekommenderar den varmt.

I Liestal, tror jag det var, (utanför Basel i Schweiz) åt jag förresten den godaste pasta-rätten jag någonsin har ätit! Jag anar att det var just den italienska maten som Andreas längtade efter när vi var i Italien i våras. Tyvärr så hittar man den varken i Verona eller runt Gardasee - den finns i Schweiz.

Ps. Läser inga bloggar just nu, men jag ska ta igen det också någon gång.

Inga kommentarer: