söndag 21 september 2008

Filippa Bark

Var det bara jag som såg Filippa Barks tvillingsyster i fredagens Rapport-sändning 19.30?

Kolla på sändningen här och spola fram till 8:34, då får ni se vad jag menar. Hon pratar exakt likadant som Filippa Bark -andningspauserna i meningarna är precis lika misslyckade som Filippas. Frågan är bara om Filippa skulle valt ett så fult läppstift..

"Klyftorna mellan de barn som presterar bra i skolan och dem som presterar sämre ...(paus för att andas)... ökar.."

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, ja jag la märke till henne (och hennes "käcka" utseende) också men kan tyvärr inte hålla med om att hon liknar Filippa Bark.

Ellinor sa...

Okej, jag var lite otydlig. De ser inte likdana ut, men de har samma dialekt och lite samma sätt att prata på. Som jag och min tvillingbror -vi är mer lika till språket än till utseendet.

Anonym sa...

ok, du har rätt trots allt.