fredag 20 februari 2009

SKU = svenska kyrkans unga

Var där i onsdags på årsmöte. Det var riktigt sköj. Älskar verkligen atmosfären och människorna där. Dessutom fick man tårta!


Har inte varit med mycket de senaste åren, eftersom det alltid är ishockey på onsdagarna. Men denna onsdag hann jag vara med innan träningen. Det var bra, nu har ordvits-kvoten blivit uppfylld, så, guys, jag kommer väl tillbaka om ett år eller två igen!

I onsdags var jag även med i tidningen (eller var det i tisdags...?) som "expertkommentator" i sportpanelen. Ni vet hur det går till. De frågar 3 personer lite frågor om sport och så får man helt enkelt kasta ur sej lite saker och hoppas på att det låter vettigt. Tyckte att Tomas på tidningen fick fram mina åsikter bra. Vi pratade i kanske 4-5 minuter och han sammanfattade det hela i 4-5 meningar, och ni som känner mej vet att jag hinner med mycket mer än bara en mening/minut..

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något inlägg, när jag praktiskt taget lovade att ni skulle få ett! Men jag är så trött på allt strul med datorn (läs: internet) här hemma. Och det man inte klarar av, det undviker man! Yey!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jorå, jag börjar friskna till så nu börjar amanda återgå till det normala tillståndet :P haha. :)
vad gör du annars nuförtiden? :)

smarrig tårta förresten! :d

Anonym sa...

Undra om man blir frälst om man äter en sådan tårta. Ser smarrig ut.

Anonym sa...

Svar: Den är bra! :)

Då ska jag kolla in (lyssna in) den låten! :) Tack!

Anonym sa...

tårtan var sjuk god! :) Men jag tkr inte om att din bror tog min marsipan... Hah xD