söndag 23 mars 2008

Update

Hej, länge sedan sist. Jag är hos min bror i kalla, snöiga Göteborg för tillfället. Imorgon ska jag se på när Västergötlands Flicklag spelar match i Härryda ishall. Förhoppningsvis kommer de att vinna hela cupen.

Under tiden jag har varit i Sverige har jag:
  • sett Melodifestival-finalen (hur svenskt är inte det? -och Ja, fel låt vann..)
  • varit med Josef på Sjövik och träffat en massa underbart folk
  • spenderat några dagar i underbara Halna
  • undvikit att städa mitt rum -jag städar alltid innan jag åker, så om jag städar redan nu kommer det att kännas sorgligt...
Om en vecka sitter jag på ett tåg i Tyskland, på väg till Ibk igen.
See you on the flip side!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Glad påsk får man väl säga - bättre sent än aldrig.

Jenny sa...

Eeeeelliiiie, kom "heeeeeem"! Innsbruck utan Ellie är som... ja... eh... det är fel och dåligt helt enkelt! Hälsa iaf sötpojken din, själv har jag hängt med mins familj och släkt hela veckan, vuxenpoäng, javisst! ;)