lördag 21 mars 2009

Konversation med Anna

(Trollhättan, Scandic Hotell, ishockeycup)

Anna har skruvat loss locket på saltkaret. Det klassiska busstrecket. Ellinor testar om det fungerar. Japp, en hel hög salt hamnar på Ellinors matgaffel.

En stund senare stoppar samma Ellinor just denna gaffel med mat i munnen:
Ellinor med mat i munnen: "Fan, jag tog tuggan med salt på!"
Anna: "HAHA!"
Ellinor med mat i munnen: "Det är verkligen jättesalt!"
Anna: (räcker fram en servett) "Vill du spotta?"
Ellinor med mat i munnen: "Nej, det är lugnt. Jag sväljer."

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhahaha
härligt

Anonym sa...

Hua... spajsiii

Josef K sa...

jag gillar att du sväljer

Anonym sa...

Hej Ellie!
Kul att höra från dig!:) Jag blir alltid glad när folk kommenterar, de flesta av mina vänner verkar inte ha hittat kommentarsfunktionen!
Du är dock lite mer ambitiös än jag är, för jag har inte hunnit läsa igenom alla dina inlägg än... Men jag jobbar på det;)