tisdag 24 mars 2009

Uppdatering: Väder

För inte så länge sedan klagade jag på det ständigt gråa vädret. Faktum är att i förra veckan var det strålande vackert väder med solsken, flera plusgrader och definitiv vår! Eller..?

När vi åkte hem från cupen i söndags möttes vi av snöfall när vi kom till Mariestad. Och hur såg det ut hemma hos oss morgonen därpå? Jo, såhär:

Men det smälte bort under dagen.
Igår kväll snöade det också. Och vad möttes jag av i morse?


Men solen är på min sida denna morgon. Hoppas den jobbar hårt under dagen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland undrar jag varför ellie12 och ellie13 finns men inte bara ellie. Jag antar att det har med makt att göra.

Anonym sa...

oj det ser najs ut. :) jag kommer om en vecka eller två. jag har ännu inte bestämt... men jag får väl se om jag får plats på någon buss nånstans.

är allt gött med dig?

Ellinor sa...

mmmmmm: Jag har försökt byta till bara ellie, men det står att adressen är upptagen, trots att ingen blogg har det namnet.
Så jag håller mej till ellie13, eftersom 13 är mitt nummer i hockeyn.