torsdag 20 december 2007

Borta bra, men hemma bäst

Japp, sitter här i Halna och knappar på föräldrarnas dator. Fick med mej allt hem, och lyckades byta i Frankfurt utan problem. Det var en sjukt stor flygplats, men det var jättebra skyltat, och jag är ju snabb som få!

Har lovat Jenny att lägga upp en bild på mej och Josef under julen (så hon vet att jag lever), men jag träffas ju inte Josef förrän imorgon, så jag får lägga upp en annan bild helt enkelt.


Ja, så kan det se ut en klar novemberdag i Halna. (19 november 2005, för att vara exakt)

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad vakert.
Skönt att allt gick bra
välkommen hem
Kram

Anonym sa...

Välkommen hem till kalla och urtråkiga Sverige utan snö! (buhu.) Vad skönt att allt gick bra! Så nu blir det en äkta familjejul och en kär återförening, I guess?

Och ikväll blir det decemberfest, right? Ha så roligt! :) kramarom.

Rasmus sa...

Tur att du inte gick vilse i Frankfurt. Ha det bra i Halna!!

Josef K sa...

Ellinor har jag varit med och tagit den bilden??? Och på tal om bilder så har jag lagt upp fyra nya på min blogg. Nu är det inte alls långt kvar tills vi träffas heller.

Jenny sa...

Ellinor! Du lever än så länge! Jag glädjs.
Och ska jobba på min familjebild. Brorsan har hår som en nazi, men det får du kanske leva med. Jag kommer ju åtminstone vara snygg.