onsdag 19 december 2007

Ready for take off

Ready for take off, in:
5..
6..
7..
-8 hours.

Har jag fått med allt? Det är den stora frågan. Men, jag har pengar, biljetterna och passet. Då kommer man i alla fall hem. Skridskorna mosade jag ner också, men hjälmen fick inte plats.
Hmm... första gången jag inte kommer på något att skriva. Märkligt. Just det; julklapparna har jag också, så ni kan vara lugna.

Har bara 45 minuter på mej att byta flyg i Frankfurt. Alla här säger: "Das schaffst du nie." (=Det klarar du aldrig). Well, I'll prove them wrong.

En del av er ser jag redan imorgon och många ser jag på fredag. Vill någon träffas innan jag sticker igen i början av januari: just give me a call, så får vi se vad jag kan göra.

En sak till: Idag (den 19:e) har jag och Josef varit tillsammans i 4,5 år. Och snart ses vi, älsklingen! Lovar att ringa så fort jag kommer innanför dörren!

5 kommentarer:

Anonym sa...

yey! härlig att du kommer hem, und ich glaube das du machst ide gebyte in frankfurt sehr gut!

kram'12

Anonym sa...

Hellu. Jag förstår inte tyska, alls, egentligen, men jag tror också att du fixar bytet utmärkt. :) Vill man så går det.

Trevlig resa, fröken! :) kramar.

Anonym sa...

ja.."gebyte" är väl inte vad man skulle kalla tyska..menmen

haha

GOD JUL!

Anonym sa...

O de va jag (som va för snabb för att hinna skriva namn)

Anonym sa...

Grattis till dej och Josef =)
och lycka till med hemresan.
Välkommen hem
God Jul
Kram