fredag 14 december 2007

"Hur kan man låta bli?!"

Det blev Ellens svar när jag sa: "Ellen, du skrattar åt mej hela tiden.". Jag får väl erkänna, jag är humor personifierad. Nej, men jag är glad och full av energi. Tyvärr känner jag att den håller på att ta slut. Skönt att det bara är 5 dagar kvar. Hemma i Halna kan jag ladda batterierna, och komma tillbaka till Innsbruck, och vara roligare än någonsin. Det är min plan.

Annars har jag också andra planer:
  • Ikväll: Testa ljumsken på is
  • Lördag: Lussebullsbak med Carina och Emma
  • Senare på lördagen: Shopping med Jenny
  • Söndag: Match, om ljumsken tillåter (en viktig match för oss)
  • Måndag: Köpa de sista julklapparna
  • Tisdag: Packa
  • Onsdag: ÅKA HEM!

I'll see you in 5 days.

----------------------------------------------------------------------

Uppdatering: Nu har jag tränat lite över halva passet, och kommit tillbaka. Just nu känns det bra, men jag får känna efter imorgon. *hoppas*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge ska du stanna hemma? Ja, man behöver verkligen ladda om ibland, samma här. Dessvärre laddar inte jag batterierna nånstans (inte hemma heller), bara i skogen och där kan jag inte befinna mig jämt. Läger är också ganska bra, men det tar ju på krafterna också. Näe, det nya huset blir nog bättre.

Jag håller tummarna för att du ska få spela imorgon! :) kramas x12.

Josef K sa...

ellinor jag längtar tills du åker hem för då kan vi träffas. mycket.