söndag 16 december 2007

Ohne Scheiß

Våra backar är de sämsta backarna i världshistorien. Idag förlorade vi med 4-2, och alla mål för motståndarna uppstod genom strul från försvarets sida. De första två var t.o.m. pass från våra backar till fria motståndare framför mål... Jag blir så trött. Jag var inte inne på något baklängesmål, och jag sköt ett själv också, men det hjälpte inte. Nu har vi definitivt missat chansen till slutspel.

Jaja, det är bara att gå vidare. Det finns ju en del roliga saker också. T.ex. Emma och Julia, de skönaste tjejerna som finns. Spana in oss på: http://www.elfyourself.com/?id=1447180249 Självklart är Julia den snyggaste, Emma den coolaste, och jag den klumpigaste. Men, jag har aldrig hävdat att jag kan dansa, det lämnar jag åt Olivia.

Och när jag ändå är inne på att ge andra uppgifter, kan jag väl också säga att jag lämnar sjungandet åt Clay Aiken: http://www.youtube.com/watch?v=J6EdAqsiJ7U Kameramannen (kvinnan?) gjorde inte ett särskilt bra jobb, men man behöver inte titta på det. Bara lyssna och njut.

Inga kommentarer: