måndag 24 december 2007

Lika som bär

God Jul allihop! Jag fick både en fin dagbok och världens bästa parfym (Estée Lauder - Pleasures delight) -så, lyckade julklappar minst sagt. Här kommer ett färskt foto på mej och min tvilling. Som ni ser fick han: de coola ögonen (ett grönt och ett blått), det fina, lockiga håret (mitt är fejk, Josef flätade det igår), de fylliga läpparna, samt förmågan att vara photogenique.

Efter att Fredrik hade fjantat sej ett tag, fick jag äntligen ett kort där han såg någorlunda seriös ut. For you Jenny.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Så söta! Och lika, kanske inte som bär, men kanske som typ svampar :)

Fast du är såklart mycket snyggare. Och jag är fortfarande hetro.

Anonym sa...

Härligt. Hoppas du har haft en toppendag hemma i bushen. :) Vad blev det för dagbok? Rosa och fluffig? :) kramar.

Anonym sa...

Nu har alltså den manliga versionen av fenomenet Ellinor fått ett ansikte. "Lika som svampar" - Ha en fortsatt underbart kul jul!

Anonym sa...

God fortsättning Snygg-Ellie!
Vad är ett brunt och ett blått öga att jämföra med världens bästa tjej?

Anonym sa...

GOD JUL! (fortsättning kanske det heter :P) Hoppas ni har det fint,
hälsa fredrik o josef
kramar