lördag 15 december 2007

Check!

Lussekatterna blev goda, men pga den 2:a jäsningen blev de inte helt perfekta utseendemässigt. Vi har dock tillsammans räknat ut precis hur man ska göra för att de ska få den ultimata formen.

Vidare har jag julhandlat med Jenny. Hon fick en hel del gjort, och jag ännu mer:
Josef: Check!
Mamma & Pappa: Check!
Fredrik: Check!
Lobo: Check!
Fam. Kj: Check!
Linda: Check!
Johanna & Elin: Check!
Tobbe: Vet exakt vad jag ska köpa

Skönt att ha koll, och skönt att nästan vara färdig. Köpte ett par svarta mönster-strumpbyxor också (de är absolut inte varma, men de är snygga!) som jag kan matcha med den gråa kjolen jag köpte på 2nd Hand i går. På andrahanden köpte jag också ett par skidvantar för 6,50€. Det var varmt och skönt att cykla hem med dem på händerna efter träningen.

Just det: Ljumsken håller, så imorgon ska vi spöa Neuberg Highlanders.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go kick some Neuberg ass!

Josef K sa...

Det är jättebra att du har koll nu älskling. Bra bra. Men varför kan du inte köpa det som du sa häromdan till Tobbe???? Du får lycka till på matchen tjejen och vi hoppas på att du inte skadar dig. nej nej, inte skadad.

Ellinor sa...

Josef: Står det någonstans i blogginlägget att jag tänker köpa något annat till Tobbe än vad jag har sagt förut..? Nej, just det.

Om 25 minuter drar jag iväg till matchen, och jag ska ta det försiktigt.