lördag 16 februari 2008

Idiot

och idioten är jag, och jag borde väl ha vetat bättre. Man ska inte lita på någon. Det finns alltför många saker som kan gå snett, men det är jävligt jobbigt när man själv alltid försöker fixa allt, och den andra personer inte klarar av ett skit.

Det är så jävla enkelt att ställa upp och engagera sej i allt, åka på utbildningar och möten och vara ordförande hit och dit, men att hålla tider eller tänka ett steg längre, där tar det fanimej stopp.
Och egentligen har jag bara mej själv att skylla eftersom jag gjort nästan allt, alltid. Självklart har det inte alltid blivit 100% lyckat, men min success-rate är fan så mycket högre än hans.

Jag hade till och med tagit på mej en fin tröja och fixat håret lite grann.. Jag är så jävla dum i huvudet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ellie, vad händer?
kram.

Anonym sa...

Aha. Åh, det är ju bara en prioriteringsfråga. Svårare än så borde det ju inte vara, eller hur?

Jag förstår att du känner dig sänkt, det skulle jag också gjort. Men jag hoppas att du kan få en relativt trevlig kväll ändå? :/ Han kommer ner till dig snart också, va? Jag hoppas för bådas skull att ni lyckas hålla er flytande och stabila.
kramarom.

Jenny sa...

Ellie, jag gillar inte när du blir sådär bitter och arg. Det känns inte som du riktigt :(

Men å andra sidan misstänker jag att du har anledning att vara arg om du är det. Du brukar ha anledning till dina känsloutbrott (tänk bara på de hånglande turkarna i köket...).

Men dum i huvudet är du ändå inte.

Anonym sa...

Bra att du har att sysselsätta dig med. :) När kommer du hem för gott, förresten? Ska du vara där till sommarn? Och Josef har inte varit nere förut, va?

Ellie, min söta vän, någon idiot är du verkligen inte. Trots att jag inte känner dig speciellt ingående så är du en av de få jag vet om som verkar stå med båda fötterna på jorden. Sådetså.
Sov så gott. Gonatt. :) kramarom!

Anonym sa...

Det är så jobbigt att fungera så! Man kan fastna vid de mest olämpliga tillfällen, som nu. Jag har hur mycket som helst som jag egentligen borde göra, istället sitter jag här. Gah. Och sen får man ångest över att man inte gjorde rätt grejer. Jobbigt. :)

Anonym sa...

Jag missade honom förra veckan, får ta igen det på youtube, I guess. :)

Ja, så är det nog. Jag har egentligen aldrig behövt anstränga mig, så sett - därför blir det jobbigare när det väl kommer. Och jag har dessutom noll teknik. Jag sitter i sängen och pluggar, inte vid något bord eller på nåt annat smart ställe. Jag sitter istället i sängen med en kudde bakom ryggen och studar. Datorn i knäet och böckerna bredvid mig. Inte konstigt att man inte kan koncentrera sig, det blir ju för bekvämt! Näe, egentligen kanske man skulle hitta på något riktigt obehagligt bara för att få det gjort! Ny teknik på g. :)

Haha, härligt, det där med jeansen. :) Jag fick ett gott skratt och såg det framför mig. :) Funkar det att göra så?
Tusan, vilken lång kommentar det blev.