lördag 16 februari 2008

Jag är inte gjord för sånt här

Precis hemkommen från matchen. Vi vann mot Graz med 5-0, jag gjorde en assist. Självklart ska en vinst firas, så alla fick en flaska (0,5L) starköl att dricka upp på sisådär 30 sek. Usch, jag säger som familjen det snurrar i min skalle.

Nu har jag 15 minuter på mej att bli klar i huvudet innan jag ska prata med Josef på Skype. Damn. Ta dej samman nu.. kom igen.

Fattar inte hur man kan halsa en hel öl och sedan sätta sej i bilen och köra hem. Fast det kanske beror sej på hur snabbt man kör hem. Det slog inte till för mej förrän halvvägs hem med cykeln.. (OBS! Ironivarning)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med vinst! :) Grattis!
8-10 grader är i alla fall varmare än här. Lyckost. Har ni sol också? Jag tror minsann Tyskland hade sol igår när vi flög däröver. :)

Jenny sa...

Grattis till vinsten, snygging!
Ledsen att jag inte kom, satt fast med något så tråkigt som högkoleprovplugg - vad gör man inte för att skaffa sig en framtid...
Men i alla fall så drömde jag att jag och Johan var och såg din match, men det var jätterörigt, inte minst för att ni spelade i ett rum som låg längst bak i en sunkig pub, och att "marken" (;D) var jätteliten och uppdelad på två, och att på den halva som var närmast där jag stod (det var fullt med folk, kunde inte komma längre) spelades ett galet spel som var någonslags innebandyvariant... Sjukt var det iaf, men jag tror ni vann där också :)