torsdag 28 februari 2008

Tvåa, Nolla

Today's the day när jag lämnar tonåren för gott. Lite konstigt, ton-ändelsen har ju ändå hängt med i 7 år.. men annars känns det inget särskilt, förutom all uppmärksamhet: Fick uppvaktning på sängen med en kopp varm choklad och en "mina vänner"-bok (tysk variant) av en massa sköna människor imorse (Tack: Emma, Julia, Kajsa, Malin, Susanna). De hade de gjort iordning frukost också! I skolan sa alla "grattis" när jag gick in i klassrummet och jag fick choklad av Sara (en annan Sara) och Rasmus har tydligen också en present till mej - jag har nog aldrig blivit uppvaktad såhär mycket.

Tack också för alla fina mejl och facebook-meddelanden (och tack för alla kramar!).

Av Josef fick jag en sjal och en miniatyr-paddel. Han ska göra en paddel bara till lilla mej senare på våren. Coolt, då blir jag en del av friluftsgänget som bara nöjer sej med sin egna paddel och är asförsiktiga "Öh! Akta, den får inte bli repig, det är ju Ask för-i- h*lvete!". Typ. Måste bara lära mej att paddla också, men sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Redan sagt grattis.
Det verkar som att du haft en bra dag. Och det är jag glad över.

Själv har jag också haft en jättebra dag, även fast ingen egentligen har uppvaktat mig. Men jag har flummat ut helt med Patrik och Simon. Var några år sedan sist.

Om du kommer ut på msn snart så har jag lite nyheter också.

Och jag hoppas du tycker om din present ^^

Hör av dig lite mer, sen den där pojkvännen kom dit så har det varit knäpptyst från ditt håll (och jag kan iiinte förstå varför ;)

Jenny sa...

Jag hade tänkt vara aningens mer aktiv på din födelsedag, men jag vaknade upp med grov nackspärr, och efter två timmar sittandes upp i skolan var den inte direkt bättre. det blev hem och sängen samt fyra massager för min del, och till och med då gnällde jag hela dan på att jag hade så ont. Men det låter som att du hade en bra dag i alla fall :)