måndag 11 februari 2008

Som sagt, "Lucky me"

Fick ett svar från mamma, som hade pratat med tandvården. The directions are as follows:
- Sluta direkt med tandkrämen.
- Försök med en vanlig, med whitening
- Funkar inte detta måste jag gå till tandläkaren i Innsbruck och betala dyra pengar för att antingen slipa bort den gula beläggningen eller köpa en annan (dyr) specialtandkräm.
Aaaaargh! 167 spänn åt helvete!

Men, jag har i alla fall lagt 95 spänn på något bra, på något riktigt bra -Skorna som jag längtade efter hela augusti, men inte ville köpa då för att de var för dyra för min smak. Hittade dem av sen slump på Tradera samma kväll som auktionen gick ut. Surfade in ett par timmar senare och lade ett bud, som vann.

Senare visade det sej att skorna inte behövde skickas med posten (skulle kostat ytterligare 55 SEK) utan kunde hämtas upp i Töreboda - men oj så bekvämt! Eller, kanske inte för mamma, men för mej!

-Tack mamma <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj de var ju asheta! ;) jag har sett dem in real life, så att säga. jag gillart!

Anonym sa...

Meeh, värt 95 spänn, men jag tyckte in så jättemycket om dem.