tisdag 8 april 2008

En bild säger mer än 1000 ord

Yes, det funkade efter midnatt när folk slutade upp med att uggla framför sina datorer på studenthemmet. This is me now.
Varje gång jag kollar i spegeln tror jag att det är någon annan. Eller att det är en peruk som kommer försvinna när jag vaknar. Nu kommer jag lägga mej, och imorgon kommer jag vakna och inse att det inte är en dröm...

Just det, håret är blondare (det var mörkt ute när vi tog bilden, så ljuset är dåligt) och mer gult. Fördelarna på kort hår kommer imorgon... eller, jag menar: senare detta dygn... Nite
(PS. Ett STOOORT tack till Rasmus, världens mest tålmodige fotograf!)

11 kommentarer:

Jenny sa...

Hur stylish som helst, och jag bara älskar dig i lugg!
Kommer btw hem imorgon (idag) så på onsdag (imorgon) får jag se hur snyggt det är live också :)

Josef K sa...

det var lite ovanligt att se dig så men du passade väldigt bra i det älskling. Inte dumnt alls. Du besitter fortfarande sötheten fast kanske en annan än förut. Det ser väldigt medvetet ut. Älskar dig och du ÄR fin

Anonym sa...

Heh, tyvärr bloggar jag inte, funderar kanske på att börja.. Men vi får se, flickvännen ska kanske pyssla ihop en bloggdesign åt mig så får vi se:) Och ja, det var jag som skrev på Tjuvlyssnat:P Finns nog inte så många Marko som bott i Töreboda tror jag!

Anonym sa...

Jäklar, vad snyggt! Vad ovant det måste kännas! Modigt att du lät dem klippa dig så kort. Wow.

Jag hoppas verkligen du är nöjd, jättefint! :)

Anonym sa...

Jag och mamma tycker att frisyren blev bra!

Anonym sa...

Det här känns ganska surealistiskt. Är det där du?! Jag är inte nykter alls, men jag tror att jag och mamma tycker det blev bra. Fast jag vet inte. Ett ord säger mer än 1000 tusen.

Anonym sa...

Wow vad ovant men superdupersnyggt. Blir riktigt sugen själv men jag kämpar ju för att få mitt hår långt igen.
Hoppas allt är bra med dig där nere.
Själv laddas det för DÅM, ska bli kul.
Kram Marie

Ellinor sa...

Tack för alla snälla kommentarer (och ja, Marcus, det är jag..)! Det känns kul med kort hår igen, har ju inte haft det sedan ettan på gymnasiet. Så om en 2-3 år kommer det att vara hyfsat långt igen.

Kramar

Anonym sa...

Jättesnyggt Ellie!
Yeah!

kramar

Anonym sa...

Oj oj oj vad ovant.
Men sött. Du ser ut lite som mamma gjorde när hon var ung.

Anonym sa...

wohooo vilken heting! ;) så du har en blogg här vad trevligt då får man snoka runt lite här då! kram på dej