onsdag 9 april 2008

Tack

för alla fina kommentarer. Jag är nöjd, men det känns ovant när jag drar fingrarna genom det korta håret och varje gång jag ser min egen spegelbild tror jag inte mina ögon..

Vad är då bra med att ha kort hår och lugg?
-Det går åt mindre hårprodukter
-Håret går att variera mer och lättare.
-Det sätter fokus på ögonen.

Vad är sämre?
-Det går inte att bara sätta upp håret med en hårsnodd och se ok ut. Den här frisyren är antingen snygg eller en katastrof.
-Det är svårt att kombinera med mjukiskläder, kontrasten slacker med chick frisyr blir för stor.
-Det sätter fokus på ögonen, och det är något som trötta ögon inte gillar. Då blir det fram med mascaran.

Vad tycker jag om blondt hår?
-Det är somrigt och fint, men jag undrar hur det kommer se ut när det börjar växa ut. Only time can tell.

Inga kommentarer: