torsdag 17 april 2008

Kläder

Visst är det irriterande när någon skriver på sin blogg att de ska köpa/har köpt kläder, och sedan får man inte se någon bild på dem?! Det är precis vad jag gjorde för någon vecka sedan (och som en supernyfiken Jenny påpekade) och det är precis vad jag kommer att göra nu (i brist på kamera):
-Idag har jag köpt nya kläder!

Men, var tålmodiga, jag lovar att lägga upp en bild i helgen.

Förresten. Har ni hört den här sanningen som jag snappade upp hos en modebloggare idag:
"Jag var totalt inställd på att shoppa en massa när jag var uppe och att passa på att handla i andra butiker än de som finns i Norrköping. Jag var runt överallt men hittade inte överdrivet mycket. Det slutade med att jag köpte grejer på Monki och Gina som jag redan spanat in hemma."

Hon skrev det bara i förbigående, men det är så ruskigt sant! Ta Emma och Julia t.ex. De åkte till Wien, kollade i affärer köpte bara saker de hade spanat in hemma i Innsbruck! Man måste tydligen köpa något när man åker bort..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst, det var ju trevligt =)
Ha en bra kväll!
www.colorelle.blogg.se

Jenny sa...

Ooh, spännande! Jag hade strukit alla spenatideer och var helt inne på att inlägget skulle komma att handla om musik.
Tji fick jag.

Anonym sa...

Ja jätteunderligt med vaniljmunkar ^^

Jo, visserligen kommer inte min katt va utekatt än på ett bra tag, men det där jamandet kan man va utan
//Elkå

Anonym sa...

Ja jätteunderligt med vaniljmunkar ^^

Jo, visserligen kommer inte min katt va utekatt än på ett bra tag, men det där jamandet kan man va utan
//Elkå

Anonym sa...

det är nog därför dom är så extremt snåla! =P

kram kram!