torsdag 8 maj 2008

Banga, jag?!

Imorse fick jag panik: "Ska jag verkligen med till Italien? Blir det inte lite stressigt? Arbete, Wien, Salzburg igen -stress, stress, stress." Emma tog ner mej på jorden igen "Ellinor, utav alla personer som finns här är du den som är mest effektiv. Tror du verkligen att du kommer behöva fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag för att skriva ett arbete?" Svaret är nej. Och det visste jag ju. Så, Italien, here I come!

Krisgruppsmötet blev lite försenat och drogs ut på tiden, men det blev gaaaaanska nice till slut: Hotel i Lazise vid Gardasee, 800m ifrån stranden, 100m ifrån busshållplatsen. Tågbiljetterna till Verona lyckades jag få ner priset på ("Finns det möjligtvis någon grupprabatt?") till 40€ tur och retur!

Imorgon: En kvinna, 1000 böcker, ett arbete. -Bring it on.

Just det! Har köpt solglasögon (2 par!) och verkligen förberett mej inför resan och inför sommaren!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tycker det är bra att du inte bangade. Banga är dumt, åka till italien är bra.