onsdag 21 maj 2008

Glory, glory Man United..

Skulle egentligen göra ingenting ikväll, så blev det inte. Istället käkade jag pizza med några från klassen och såg sedan på Champions Leauge-finalen. Den var ruskigt bra, och jag tycker inte ens om fotboll! Inte överdrivet mycket i alla fall. Landslaget går väl an.

Men, vilken passion! Åskådarna sjöng så det ekade på stadion, folk hade åkt ändå till Moskva för att se sina idoler. Under straffarna satt Andreas och bredvid mej och var tvungen att hålla i mej för att han skakade av nervositet.

Man kanske borde bli ett fotbollsfan. Uppleva lite äkta engagemang. Men ishockey är inte dåligt det heller.

Imorgon bär det av till någon typisk österrikiskt fest (eller tirolsk, kommer inte ihåg vilket). Vi har ingen koll egentligen, allt jag vet är att tåget går vid 8-tiden.

Nu är också den sista redovisningen avklarad. Nu återstår bara 1 oförberett prov, 2 förberedda prov (vi har fått alla frågor och svar i förhand...) och sedan kommer familjen! Jag saknar er allihop! Och på tal om familj: (OBS! Internt) Idag fick jag en Dumle-klubba på posten! Man tackar.

Inga kommentarer: