lördag 3 maj 2008

Bye bye baby, baby goodbye

Imorgon (ehh.. idag) drar ett gäng på 5 personer, en av dem är jag, till Salzburg. Mozart, choklad, fina hus och kanske lite shoping är vad jag förväntar mej. Och regn. Enligt väderleksrapporterna..

Avfärd 06.45 från studenthemmet Rössl. Självklart är jag färdigpackad redan nu. Det är bara att ta på sej kläderna och dra imorgon. Sömn är viktigt. God natt.

Just det, såg filmen Control idag. Ruskigt bra. Jag var helt inne i filmen. Den känslan som jag fick av att se den var helt enkelt oslagbar. Kommer antagligen inte att se den igen. Jag vill ju inte förlora känslan, precis som med Madeleinekakan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har sett New Order live en gång i tiden, och hela grejen var ganska sorglig. Det var som att alla visste att New Order inte var någonting utan Ian, och hela spelningen kändes som en begravning. Eller som en hyllningskonsert till en avliden legend. Det hela var ganska depressivt, iallafall. Men filmen är helt klart sevärd. Jag ger den 3 av 5 Marcus. Marcus, the best a man can get. Get, the best Marcus can get.