söndag 11 maj 2008

Himmelskt

Något av det vackraste som finns är när solens strålar skiner igenom molnen. Himlen är nästan alltid blå här i Innsbruck och det är otroligt fint. Men ibland, när det finns några moln på himlen, kan det bli ännu bättre. Jag sa ju att jag behövde en kamera. Nu fick jag istället fånga ett vackert ögonblick med min mobil.. men, jaja, det får gå. Denna bilden gör inte ljuset rättvisa.


Senare bildades ett hål i molnet och solstrålarna sken ner som en stor strålkastare som lyste på en av bergstopparna. Finare än så kan det inte bli en varm dag i Innsbruck.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte det blev en bra bild även om den är tagen med en mobil :-)
*kram*

Anonym sa...

Jag får helt enkelt kolla extra noga när jag väl är där. Vi tar med oss kameran då.

Anonym sa...

Ellinor!! Hej, jag har totalt glömt bort hur underbart rolig och rapp du är. Nu har jag uppdaterat mig ordentligt och surfat runt i din blogg. Du verkar ha det hur bra som helst (och vilken snygg frisyr du anskaffat :) är det ett resultat från födelsedagsrabatten?). Hoppas att ni får det riktigt skönt i italien. Jag håller på att kolla min kalender, det skulle vara så kul att träffa er därnere igen men har ni tid med det så här i slutspurten på terminen? stor kram från sommarvarmauppsala (hälsa julia, emma och sara) /Minna

Anonym sa...

Oki, då blir det att sova på mage ett tag då ^^
själv kan jag bara sova på rygg eller på höger sida.

*kramar*

Josef K sa...

den är fin fast hade varit finare med en riktig kamera. jag välte i en fors på färden när jag forkade så min kamera mår inte så bra nu. jag hoppas att den repar sig och framför allt så hoppas jag att man kna få ut bilderna ur minneskortet.