onsdag 7 maj 2008

Planer

Jag brukar ta allt som det kommer, men imorgon måste jag planera för att hinna med allt...
8-tiden: gå upp, käka frukost, slänga in en (två?) tvätt(-ar?)
lite senare: cykla till tågstationen och kolla upp biljetter inför Italienresan på söndag
ännu lite senare: hänga upp tvätt
10 sharp: krismöte på Rössl med Italiengruppen, då vi ska boka camping/hostel/hotel/vadsomhelstsomfinnsledigt
senare: kolla med Sara om resan till Wien blir av
ännu senare: kolla upp alla böcker (finns utspridda på biblioteken runt om i staden) till uppsatsen
13-tiden: äta!
efteråt: fråga Carina om hur det blir med att hälsa på henne och hennes familj utanför Salzburg
eftermiddagen och kvällen: kommer ägnas åt uppsatsen.

Och när ska jag hinna sola????
Förhoppningsvis i Italien (Gardasee) i alla fall.. Om vi kommer iväg. I så fall blir det Gardasse+Verona sön-tis.

Förresten, fick ett mejl från Josef (det hör faktiskt till ovanligheterna, han är en upptagen man) och jag blir så glad när han skriver saker som: "kom hem från karlsborg för nån timme sen. vi har haft jättetrvligt och jag har kommit på att vi ska bo där i faggorna. för det är de skogarna jag tycker bäst om och känner mig mest hemma i. sen så är det bra i barnpassningssynpunkt då det inte är så långt till dina föräldrar."
"Blir du inte mörkrädd?" frågade Johan.
Nej, inte direkt. Inte alls, faktiskt.

1 kommentar:

Jenny sa...

För att förklara min mörkrädde pojkvän lite - våra framtidsdiskussioner brukar sträcka sig fram till juli - max. Längre än så och det blir läskigt.

Men för det andra, vi hänger gärna med till Gardasee, betyder det att v ska se till att ha våra rumpor på Rössl klockan tio imorgon?