torsdag 8 november 2007

Dagen D

Imorgon gäller det.
Idag har jag pluggat en hel del, och blivit ännu mer medveten om de saker jag inte är 100%ig på (på vissa är jag lååååångt därifrån).

Dagen kändes så tråkigt, det obehagliga lugnet före stormen, ni vet. Så jag skojsade till det lite och köpte två julklappar på stan! Jag har faktiskt hittat en sak till Elin, och en till Johanna. Det är en chansning (tyvärr, men det fanns inga zebrarandiga..) som jag hoppas går hem.

Så: det blir julklappsbyte i år tjejer - länge sedan sist! Presenten får kosta högst 40 kronor.

Nu vet jag vad jag ska köpa till Linda och pappa, och Josef, Johanna och Elin är avklarade. Puh -inte så övedrivet många kvar!

3 kommentarer:

Josef K sa...

Lycka till imorgon älskling.

du är bäst och du kommer att klara det galant.

Anonym sa...

INga zebrarandiga!? Vad är det jag gör?? Gillar nog inte Österrike nått vidare! :P såå, när exakt kommer du tebax till Sverige, Västergötland...Töreboda....o sist men inte minst Gamla Posthuset i Halna?? XD Misses u! Lycka till imorgon! Du kommer grejja det galant, precis som allt annat! pusspuss o en lyckospark i häcken genom cyberspace! :P

Ellinor sa...

Johanna:
Jag kommer hem till Halna den 19 december, och kommer vara där till den 25:e ungefär, sedan kommer jag vara lite i Lidköping och.. tjaa.. sen har jag inte så mycket planerat.

Men den 20:e är jag helt ledig! Ingen Josef, bara en ensam Ellinor i Töreboda-trakten. Låter det inte lockande??? :P

-Och tack för alla lyckönskningar allihopa! (jag undrar varför alla i min bekantskapskrets använder ordet "galant" hela tiden...)