fredag 2 november 2007

Ynk, ynk

Ja, för idag är det synd om mej.

Ingen ork, ingen vilja, absolut inget är roligt. Just det: den negativa spiralen går bara nedåt och nedåt. Men, det gör inget, för sedan kommer den ju bara att gå uppåt!

Idag har jag slösurfat, och kollat på Harry Potter 1 och 2 på tyska + mosat i mej ohälsosamma mängder choklad. Och ingen, ingen, kan hindra mej från mitt självömkande. -Ingen.
Har gjort upp en "plugg-plan" för imorgon, så då blir det lite mer fart. Dessutom måste jag städa rummet lite, det räcker inte med att Putzfrau kommer var 14:e dag...

Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Harry Potter und die Heiligtümer des Todes väntar!

(Av någon anledning tror jag att jag har gått upp i vikt återigen.. hmmm.. "Bra!" säger Josef "Hoppsan!" säger jag..)

Inga kommentarer: