onsdag 3 oktober 2007

Givmildheten bara regnar över mej idag!

Jag struttar omkring i köket och tänker på vad lite det är som kan göra min dag mer perfekt. Den här dagen har ju innehållit allt man kan begära:
  • sovmorgon
  • god frukost
  • vackert, varmt väder
  • en tur i stan, bak på en moped
  • en gratis PUCH-cykel
  • Magnus Betnér - Sveriges bästa komiker

Ja, en bra dag. 3 oktober, en magisk dag: för exakt ett år sedan fyllde David 20, Samuel 10 och Josef tog körkortet. Idag har jag de bästa av föruttsättningar - förutom att kylen är tom.. Men tror ni inte att jag får hjälp med det också?! Birgit&Katrin: "Vi har en massa mat över - är du hungrig?" Jag vill bara skrika "Hell yeah!" men jag tar det lugnt och säger bara "ja" med ett stor flin. Självklart diskar jag allt efteråt.

Jag har två mackor kvar, de räcker till kvällsmat. Nu kan jag även lägga till "mätt" på listan. What a wonderful day..

Inga kommentarer: