fredag 12 oktober 2007

Nu är jag riktigt förbannad!

Vilken jävla idiot! (Ursäkta språket, men det finns verkligen inga andra ord som räcker till här)
Jag har precis lugnat ner mej efter helvetesturerna med cykellampan (se nedanför) och ska gå in i köket för att laga mat. Självklart står den där idiot-tjejen i köket och jag vill till varje pris undvika henne, eftersom hon bara är såååå jobbig. Hon är en sådan tjej som bara kan prata om sej själv, som aldrig fattar vinkarna man ger henne att man verkligen inte är intresserad. Till råga på allt pratar hon jämt om ruskigt löjliga saker. Det känns som om hon inte kommit ur 10-årsåldern än. 100 spänn på att hon har Back Street Boys-planscher över hela rummet också.

I alla fall: Jag kommer in i köket och vill inte prata med någon, absolut inte henne. (Jag blir nästan arg igen bara jag tänker på hennes puckade syster som bara hon har stulit 20 minuter av mitt värdefulla liv genom att dra dåliga skämt) Men vad gör idioten?! Jo: Hon öppnar MIN låda och tar en av MINA skedar för att ta ut sin pizza ur ugnen.

Jag blir bara så trött!
Jag: "Ursäkta, det där är min sked"
Hon: "Va, allvarligt?"
Jag: "Eh, JA, allvarligt. Alla sakerna i den här lådan tillhör mej."
Hon: "Va, jag trodde det var en allmän låda."
Rikspucko nummer ett - det finns ingen allmän låda på det här studenthemmet och det vet alla! Man måste ta med sej alla grejer själv! Jag orkade inte bli arg, så jag sa: "Men om du vill låna mina grejer är det bara att ta, bara du diskar och torkar av dem efteråt, och lägger tillbaka dem."
Hon: "Ok, jag ska bara.." ...skitsnack, skitsnack, allmän förvirring, skitsnack, prata i ljusets hastighet, skitsnack.. "Hejdå!" och så lägger jubelidioten ifrån sej min (använda, smutsiga, idiotbacill-fulla!) sked och går därfifrån! Jag sa ju precis att hon var tvungen att diska efter sej om hon skulle använda den!!! Aaaargh! Hon kom inte tillbaka för att diska den heller! Hon bara stack!

Nästa gång jag ser henne ska jag minsann säga henne ett par sanningens ord. Måste bara slå upp lita användbara ord i ordoken först. Men, som tur är kan jag redan idiot: Trottel (tror jag)

Hon hade glömt att stänga av ugnen, så det fick jag minsann också göra. Föreståndaren borde införa intelligenstest för att se om folket som bor här verkligen är kapabla att bo utan mamma och pappa..

Inga kommentarer: